søndag 15. april 2012

Småplukk

Det har blitt litt lite strikking på meg de siste dagene, men svigerinnen min (som nettopp (!) har lært seg å strikke) har strikket dette flotte tennbrikke-trekket! Hun er skikkelig flink! :-)


Det er strikket i DROPS Nepal på pinnenr. 4..


Så til noe ikke-strikke-relevant.. Har hatt babyshower idag og gleder meg ekstra mye til å få møte lille mageboeren og vil derfor dele med dere kulen jeg er så stolt av! :-)



Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen! :-)

- harpa


2 kommentarer:

  1. Så herlig og nettopp lært å strikke :O) Imponerende , flott ble den. Ha en flott kveld , klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  2. Et fint trekk til tennbrikketene og en nydelig kul på magen :)

    Det ligger en utfordring til deg inne på bloggen min - om du har tid og lyst. Ha en fin søndag!:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)