onsdag 7. mars 2012

Pink (mini) lady!

Da ble plutselig mitt prosjekt fra forrige innlegg ferdig! :-) Faktisk det eneste jeg har strikket på siden jeg begynte på det, som er veldig uvanlig, og det kjennes godt å gjøre seg helt ferdig med et prosjekt med en gang. Men, det blir nok ikke en vane sak hvis jeg kjenner meg rett! :-)


Her er resultatet:






Har prøvd meg på noe "kunstneriske" bilder denne gangen, men ser at jeg ikke helt har fått greie på hvordan det skal gjøres. :-)

Ellers så har jeg ikke strikket hette på denne modellen, jeg strikket den minste størrelsen og følte kanskje det ble litt overflødig med hetten. I stedet så strikket jeg samme rillekant i halsen som i begynnelsen av bolen. 

- harpa

Oppskriftshefte: Nr. 210 Dalegarn/Strikkedesign til Baby
Garn: Dale baby ull, rosa (4711), hvit (0010)
Pinnenr: 2 og 2,5
Str: 3 mnd



1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)