torsdag 1. mars 2012

Et nytt prosjekt..

..i mens jeg venter på garnet til mitt nye prosjekt og som en pause fra andre prosjekt! :-) 


Egentlig så burde jeg kanskje ha gjort ferdig noen av de andre maaange halvferdige prosjektene som ligger rundt her, men av og til så er det bare for fristende å starte på noe helt nytt! 

Noen andre som kjenner seg igjen?

Så må jeg bare si at selv om de er få så setter jeg utrolig pris på følgerene mine! Utrolig koselig! :-)

Ha en fin dag alle sammen!

- harpa

2 kommentarer:

  1. Dette ser spennede ut, veldig søt jakke.
    Kjenner igjen det med å starte på nytt prosjekt ja, alltid moro å starte på noe nytt:)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  2. Heisann
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) jeg synes de blomstene er så søte!!!
    Lykke til med prosjektet ditt, alltid gøy å starte på noe nytt!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)