torsdag 23. februar 2012

Strikkeblader og nytt prosjekt!

Da har jeg vært å hamstret strikkeblader, fant ut at når du først kjøper ett så vil du ha flere.. Mange flere.. 




Veldig gøy å lese disse bladene hvis man er ute etter litt inspirasjon, jeg ble såpass inspirert at jeg bestilte meg garn fra Danmark etter 5 minutter.. Gleder meg virkelig til å få pakke i posten og starte på denne nydelige genseren i striper..




Genseren er strikket i garn fra Karen Noe som heter Rustik Natur - det er en blanding av bourettesilke og mercerisert bomull.. Hmm.. Alltid ekstra spennende å prøve noe nytt! 


Den hopper nok fremst i køen med tanke på alle de andre (les: ca tusen) uferdige/påtenkte prosjektene mine når garnpakken kommer! Glede! 


Hva syns dere? Noen som har prøvd dette garnet?


- harpa

1 kommentar:

  1. Moro! JEg falt for den samme genseren, stilig med stripene og den runde kanten nede. Spennende å se hvordan den blir.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)